تبلیغات
صفحه تخصصی کلاس اول خانم طوقانی - سبزی
 

 
سبزی

دربر نامه غذایی روزانه خود سالادو سبزی را حتما بگنجانید.

گوجه فرنگی یکی از نقاط قوت  سالاد بوده و معمولا در همه ی سا لاد ها  به کار می رود ولی به نکته ای باید خیلی توجه کرد،گوجه فرنگی را به محض بریده شدن مصرف کرد تا بخش عمده کلسیم آن  جذب بدن  شود و هر چه زمان بیشتری  بگذرد  ، مواد معدنی بیشتری   ازدست  می دهد  سبزی جات علاوه بر تامین فیبر نیز آب رسانی  به بدن و پوست ،حاوی مقدار زیادی  از املاح معدنی  و ویتامین های مورد نیاز بدن هستند.

::
نویسنده : zahra toghanipour
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1396
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر